Cvičení pro těhotné – Standing Pilates



Dnes pro Vás máme video s první částí Pilates cviků pro těhotné, které budete provádět pouze ve stoje. U Pilates je důležité dodržovat šest hlavních zásad, jsou to:

  1. soustředěnost pohybu
  2. řízený pohyb
  3. pohyb vycházející ze středu těla
  4. plynulost pohybu
  5. přesnost pohybu
  6. dýchání

Možná Vám to ze začátku bude připadat složité, soustředit se na všechny tyto zásady, proto si pro sebe vyhraďte místečko, kde Vás nikdo nebude rušit a kde budete mít možnost soustředit se na správnost provedení cviků.

reklama

Na cvičení si připravte:

  • podložku
  • jeden pár lehkých činek
  • pohodlné oblečení

Video – Cvičení pro těhotné – Standing Pilates

Po cvičení si můžete odpočinout při čtení našeho seriálu Těhotenství týden po týdnu, nebo pokračovat na další cvičení pro těhotné.


Přidejte svůj komentář a diskutujte s ostatními

*

Chci e-mailem zasílat upozornění na nové komentáře.
Můžete se přihlásit ke sledování komentářů přímo, bez odeslání komentáře.

Kolik je 9 + 14 ?
Please leave these two fields as-is: